קול קורא: אנימרקט ועוד

logo

לעשות אנימציה בארץ זה לא קל ודווקא לכן חשוב להיות קשובים לכל הזדמנות שנקרית בדרך.
יוזמות חדשות צצות מדי פעם והמגמה הכללית היא ליצור הכרה בייחודיות של אנימציה ובצרכים ההפקתיים שלה יחד עם הבנה הולכת וגוברת של דרכי מימון והפקה ששונים לא פעם מקולנוע מצולם.
קול קורא חדש שיצא לאחרונה הוא של אנימרקט, יוזמה חדשה מבית קופרו. קרן קופרו בדרך כלל עוסקת בסרטים תיעודיים אבל היא מתרחבת גם להפקות אנימציה.
הקול קורא פונה ליוצרים ומציע חממה ומפגשים עם משקיעים. כרגע ההגדרות מאוד פתוחות מתוך רצון לתת הזדמנות ליוצרים להתבטא ולהפתח לרעיונות שהם מביאים איתם. הפרטים בהמשך הרשומה

אחרי קולות קוראים נוספים, הזדמנויות ופסטיבלים לאנימציה תוכלו לעקוב בדף הפייסבוק "פסטיבלי אנימציה":
https://www.facebook.com/groups/104810612950893/?fref=ts

מומלץ גם לעקוב בדפי האיגודים השונים:
איגוד מקצועות האנימציה: https://www.facebook.com/groups/animationunion/?fref=ts
ובאתרים הנדיבים שלהם.


על אנימרקט, מתוך האתר של היוזמה:

ANIMARKET הינו שוק הקופרודוקציות לאנימציה הראשון בארץ, ומטרתו יצירת מפגש בין יוצרי אנימציה ישראלים לקונים, ומשקיעים מחו"ל. השוק יתקיים בירושלים באוקטובר 20177, במהלכו יגיעו לארץ משקיעים זרים ממדינות אירופה וצפון אמריקה כדי ליצור שיתופי פעולה עם יוצרי אנימציה ישראלים.

להכנת היוצרים למפגש פורה בשוק בין לאומי באוקטובר 2017, תתקיים במהלך הקיץ חממת AniMarket לפיתוח פרויקטים באנימציה שיכולים להתאים לשוק הבין לאומי.

מטרת החממה היא פיתוח והתאמת הפרויקטים לשוק הקופרודוקציות: הבנת דרישות תוכן, הפקה והגשה למשקיעים וקניינים בחו"ל.

השנה יבחרו לחממה 8-10 פרויקטים הנמצאים בשלבים שונים של פיתוח או הפקה, שילוו באופן אישי ע"י מנטורים מחו"ל, מרחוק (סקייפ ומיילים) ובסדנת אומן מרוכזת, שתערך במהלך חודש יולי. יוצרי הפרויקטים שיסיימו את החממה ישתתפו בפיצ'ינג ב 2017 AniMarket .

המסלול מיועד לסרטי אנימציה ישראליים: סרטים למבוגרים - פיצ'רים , סרטים קצרים, וסדרות טלוויזיה או רשת למבוגרים או למתבגרים , וכן סרטים היברידיים*, הנמצאים בשלבי פיתוח או הפקה, המתאימים להשקעה וקופרודוקציה בין לאומית.

למשתתפי החממה יתאפשר להציג את הפרויקטים באירוע הפיצ'ינג ובפגישות אישיות באירוע בשוק קופרודוקציות האנימציה הראשון- AniMarket, שיתקיים באוקטובר בירושלים.

לכל המגישים שעברו את שלב א' בהגשה תינתן אפשרות לפגישה עם משקיעים במסגרת פגישות 1X1 .

מוזמנים להגיש בתי סטודיו לאנימציה, במאי אנימציה, אנימטורים ומפיקי אנימציה ישראליים, בעלי ניסיון של 5 שנים לפחות בשוק,כיוצרים או בתפקידים משמעותיים בהפקות, שהוקרנו בפסטיבלים, קולנוע או טלוויזיה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ליעל במייל animarket@copro.co.il

לקול הקורא לחץ כאן

לפרטים על החממה לחץ כאן

להנחיות ותקנון לחץ כאן

תגובות