על קומיקס משולב באנימציה: ווב-קומיקס, גיף נובל ועוד

הנה כמה יוצרים שמשלבים אנימציה וקומיקס בצורה חדשה ומרעננת. תפגשו כאן פרוייקט של גיף-נובל, אמן בשם וינסנט גיארד שהופך דף אינטרנט לקנווס שחלקו קומיקס וחלקו גיפים, את ריאן וודוורד שעשה קומיקס-אפליקציה-נע ואת thunder paw קומיקס נע יפה נוסף.

הגיף-נובל

זהו גיף אחד מתוך "חיות פרא": נובלה גרפית בגיפים עם מוסיקה וללא מילים.
זו יצירה אקספרימנטלית שיוצרת חויה מקוונת חדשה, שלא בטוח עד כמה היא אפקטיבית. בכל מקרה התוצאה היא מאוד אסתטית וכחובב גיפים אני הרגשתי מסופק.
(תודה למורן סומר על ההפניה)


תהליכי עבודה:



וינסנט גיארד

וינסנט גיארד הוא הסיבה לפוסט הזה. וינסנט הוא קומיקסאי\מאייר שמשלב גיפים בעבודותיו. כמו הגיף נובל, גם הוא משתמש בדף האינטרנט כמעין קנווס. ציורים יוצאים ונכנסים לגריד, לפעמים נעים ולפעמים סטטיים, והתוצאה היא דף קומיקס איורי שלא נגמר.
הנה כמה גיפים לא מייצגים מעבודותיו. כדאי לחוות את היצירה במלואה כדאי להכנס לבלוג שלו ופשוט לגלול למטה עד אינסוף ולתת לסגנון המיוחד שלו לחלחל.
הבלוג: Aencre (Vincent Giard)

THUNDER PAW

http://thunderpaw.co/s
עוד ווב קומיקס נע הוא thunder paw. לא התעמקתי בו יותר מדי מבחינה עלילתית אבל אני מאוד מחבב אותו מבחינה עיצובית.


   

SKETCH ADVENTURE

http://sketchadventure.blogspot.co.il הבלוג של אנתוני הולדן הוא בעצם ספר סקיצות שחלקו קומיקס וחלקו מונפש. עם קו פשוט, הומור ודמויות יפות הוא מחייה סיטואציות מחייו הפרטיים.




BOTTOM OF NINTH
מכירים את ריאן וודוורד, הבנאדם שעשה קליפ שכולם עפו עליו עם הרקדנים והמוסיקה וה... אז הוא ניסה לעשות גם קומיקס אנימטיבי בגרסה לטבלטים על בייסבול.
את הטריילר תוכלו לראות כאן
לאתר הספר: http://www.bottom-of-the-ninth.com/
 
וזו היצירה האהובה שלו: "חשבתי עלייך"


זהן. מפה זה נספחים:
על עליית הווב-קומיקס


ספר מצויין על אמנות יצירת קומיקס. "להבין קומיקס" מומלץ לכל יוצר של אמנות נרטיבית.


תגובות