איידס

אזהרה: סרטים על מיניות ואמצעי מניעה.
יום האיידס הבינלאומי.
אני לא מציג פה נושאים מיניים בדרך כלל אבל זה נושא שראוי לדון בו. ולמעשה הסרטים הבאים באמת ראויים לדיון. רובם עוסקים בנושא של שימוש באמצעי מניעה אבל קשה להתעלם מהסאבטקסט שקשור לעיסוק במהותו של המין עצמו.


נכון, האנושות הצליחה לנתק באמצעות אמצעי המניעה בין האקט המיני עצמו לבין היותו מוביל להולדה והפך אותו לאקט אינטימי בלבד. הדברים לא נעצרו כאן כיוון שברגע שעניין הילודה ירד מהפרק אז גם האינטימיות לאט לאט נעלמה מהדימוי של האקט ונשארנו בעיקר עם התשוקה וההנאה.
בסרטים הבאים זה בא לידי ביטוי בכך שלצד הקריאה להגן על עצמך אנחנו בעצם רואים איך מוצג המין. המין נעשה בכל מקום, עם כל פרטנר ואת הסרטים הקשים באמת חסכתי מכם. כלומר, העיקרון לפיו "תעשה כל מה שאתה רוצה רק אל תפגע באפאחד בדרך" נוכח כאן בצורה חזקה. אינטימיות? ילודה? זה מיושן. פשוט תזהרו לא להדבק.
ולמרבה ההפתעה מי ששונה זה דווקא הסרטון של MTV שבעצם לועג לחוסר האחריות שנלווית למין ואומר: "מין אינו תאונה". וגם הסרטון משעשע.



אחד חדש מMTV:


מחווה בוטה לאנימציה קלאסית.


לא קל לצפיה!


הסרטון הבא אולי אינו הבוטה ביותר ויש לו בסיס קריאייטיבי מעניין אבל הרמיזה לגרפיטי בשירותים בעצם שמה את המין במקום הכי נמוך שלו. זו בחירה קריאייטיבית שלא רומזת רק על סוג האיורים שאנו מוצאים בתאי שירותים אלא גם על ההקשר בו אנחנו מדברים על מין ועולם האסוציאציות הנלווה אליו. תרבות ביבים.

תגובות