RUNNING סרט הגמר של קונסטנטין גדלביץ

אוי קונסטנטין, עשית עבודה יפה!


סרט גמר מהמכון הטכנולוגי חולון. ארט יפהפה עם אנימציה חכמה (בין מושן גרפיקס לאנימציה מלאה) שבנוסף גם אומרת משהו על החיים האלה. שזה בכלל לא מובן מאליו.
אני גם אוהב את התחושה שיש פה מצד אחד עושר ויזואלי ויכולות גבוהות אבל גם תחושת צניעות. קשה לי להסביר את זה, כאילו הסרט לא צועק "אני מוכשר!" אלא מגייס את היכולות לטובת האפקטיביות של הסרט. שזו תופעה שאני מוצא בכמה מסרטי חולון. מעניין למה.


קונסטנטין:
"אוקיי, אז נתחיל מזה, שלפני הלימודים לא ידעתי מה זה לימודי עיצוב בארץ, היתי מושפע מעבודות של סטודנטים מחו"ל, מבתי ספר כמו: Gobelins, CAL Arts, Vancouver Film School וכו.. היתי בטוח שנלמד פוסט פרודקשן ברמה העולמית, משולב עם אנימציה משובחת.. תוך כדי הכנת תיק עבודות הבנתי שטעיתי ובגדול. קורסי ליבה לא היו מעניינים בכלל בהשוואה לקורסים ״פחות חשובים״ כגון לימודי תוכנה, איור, צילום. לא קשה להבין שדווקא בקורסים שהם לא קורסי ליבה השקעתי את רוב זמני. איירתי מעל ומעבר, צילמתי בכול מקום ולמדתי תוכנות על בסיס יומיומי. בגלל זה סבלו הציונים בטיפוגרפיה, יסודות העיצוב וכו', אבל אני לא ויתרתי.. בשנה השלישית אומנם הכל השתנה, הרצונות והלימודים התייחדו כי הלכתי למסלול מדיה ושם הכרתי את כל התחום, אנימציה, סטורי בורד, אנימטיק ועוד המון דברים. המרצה שהרצתה אצלנו, דנה בן דוד, הגיעה מתחום הפוסט פרודקשן והיתה מאוד קשה, אבל זה עזר, בגללה הבנתי את החומר והתאהבתי בתחום מחדש. הציונים נהיו טובים בכל הקורסים, עבדתי על פרויקטים מרתקים עם אנשים מעניינים ולקראת שנה רביעית כבר התקבלתי לעבודה ב- JCS זו היתה מקפצה מטורפת. אני מאוד ממליץ לשלב עבודה בתחום יחד עם הלימודים, למי שיש את האפשרות בשנים המתקדמות (שלישית,רביעית), זה תורם המון, אתה לומד 24 שעות.
עכשיו קצת בכלליות, כל השיעורים הלא מעניינים, תרמו המון, רק שהבנתי את זה מאוחר יותר. תמיר שפר, שהוא ראש המחלקה לתקשורת חזותית תרם המון לפיתוח שיטת הלימוד ואני חייב לציין את עבודתו המצויינת בכל התחומים. לימודים בחולון מאוד כיפיים ופתוחים. מאותם ״טמבלים״ כמוני, שהגיעו ללמוד בשנה ראשונה עם בירה ביד יצאו אנשי מקצוע מצויינים מכל התחומים, אינטרקטיב, פרינט ומדיה.. חבל שהלימודים נגמרו אבל אני מאמין שלומדים כול החיים ולכן כבר עכשיו מחפש לימודי המשך, מה שבטוח פחות אינטנסיביים. אני לא למדתי בבצלאל, שנקר או ויצו אך מכיר לא מעט חבר'ה שסיימו או שלומדים עכשיו, לדעתי מה שבאמת חשוב זאת הגישה ונכונות לעבוד המון שעות והמוסד פחות חשוב אך עם מישהוא רוצה ללמוד נטו דברים טכניים כמו תלת ומקצועות הפוסט על בסיס תואר, בארץ אין לו מה לחפש, היתי ממליץ לבדוק אופציות בחו"ל. אני גם רוצה לציין את איה עמיקם, היא היתה המנחה של הפרויקט וממנה למדתי המון."
 עיצובים:

















וזה קצת הזכיר לי את המחווה הזו לסרט דרייב:

תגובות