עיצובים של 'פרוזן' ('לשבור את הקרח' בשבילכם)


הנה מבחר איורי קונספט ארט ועיצובי דמויות ל"פרוזן"
מקורות: http://artofdisney.canalblog.com/archives/2013/12/04/28331236.html
והמאייר מינקיו לי: http://reverianslip.tumblr.com
ובתחתית: מעט טענות שלי למי שראה את הסרט כבר.

מה הקשר לסיפור שכתבתי? תהה האנס כריסטיאן אדרסן




























































































הערות קטנוניות:

  1. "שלג נצחי" לא נמשך שלושה ימים. קצת רספקט לנצח.
  2. אם אתה רוצה להראות עיר קפואה כטראומה: למה הסיפור קורה בארץ קלטית (עם מאפיינים רוסים אני חושב)? לא נראה ששלג אמור להטריד אותם יותר מדי.
  3. זה של"סוני" יש מיניונים לא אומר ש"דיסני" צריך טרולים. נא לזרוק דמויות מיותרות שנראות כמו דרדסים רעים.
  4. אפרופו טרולים: יש דברים שאפשר לעשות בדו אבל לא בתלת: אם משהו עשוי מאבן, הוא לא יכול להיות גמיש כמו גוף אנושי.
  5. ממתי "אהבה" פותרת בעיות? "נשיקת אהבה" אני עוד מבין. אבל "אהבה" היא לא חומר שאפשר לעבוד איתו. זה לא "קסם". אז בבקשה: קצת פחות מטא.
  6. אני רוצה שהרעים, הרוצחים השפלים, יקבלו עונש. ולא! כלא זה לא מספיק וגם את זה הם לא קיבלו! אני כועס. אני רוצה שהם ישופדו על קרחון! מסתבר שחוש הצדק בארנדל לא מפותח. 
  7. כריסטוף ואנה לא התאהבו. לא היה בינהם סיפור אהבה ולא משנה כמה טרולים תביאו שיטענו אחרת.
  8. יש לי עוד אבל נהניתי סך הכל :)

תגובות