In search of, עדי פרץ, מינשר 2013


.
עדי פרץ, סרט גמר, מנשר 2013

כשראיתי את הסרט לראשונה כמעט בכיתי. מהפריים הראשון הרגשתי שמדובר במשהו שונה. יש בו משהו מאוד "קלאסי", גם בנושאים, בקצב, בשפה האסתטית והסימבוליזם ועם זאת מאוד אישי. כאילו היוצר הניח בצד את כל מה שטרנדי ומגניב וניגש לעשות סרט כמו שעושים.. נו ... איך קוראים לזה? יצירת אמנות.
אני לא יודע אם כל אחד יכול להתחבר אליו באותה מידה שאני. אני מאוד מקווה שכן. הסרט זרק אותי לתקופה שבה התאהבתי באנימציה. לסרטים המאוד אישיים של אנשים שידעו לרשום נהדר ובראו עולמות שרצית להשאב לתוכם (לאחרונה סטודנט אמנות אמר לי שבבצלאל מי שרוצה ללמוד רישום הולך לאנימציה, שם הרשמים הכי טובים). אפשר לראות פה השפעות של גייגר, מוביאוס ושל "הכוכב הפראי" מה שעוד מעיד על מקורות לא מיינסטרימים.

החזיר אותי להתחלה

"טוב אז בגדול לא היה לי סיפור לסרט גמר בתחילת שנה ד' ,אבל היו לי הרבה דמויות שרציתי לשלב איכשהו בפרויקט. לאט לאט נוצרו כמה סצנות אחת בבית של הגיבור ועוד שלוש סצנות שבהן הגיבור פוגש דמויות אחרות ולא היה שום חוט מקשר ביניהם. לקראת סוף השנה הרביעית הצלחתי ליצור סיפור שלם עם היגיון שמתאים לעולם שיצרתי. אני חייב לציין שתוך כדי העבודה על הסרט הושפעתי רבות מהמוזיקה של TOOL שהם בעצמם יוצרים קליפים של אנימציה לשירים שלהם מלבד זאת נחשפתי לאומנים כמו mobius ו-h.r. giger (ששמעתי אליו בעבר ). ראיתי גם את הסרט הראשון של הנוסע השמיני שמאוד השפיעה עליי אחר כך. הקליפים של tool גרמו לי לחשוב הרבה וזה משהו שרציתי ליצור גם כן, לתת לצופה אפשרות לבנות את הסיפור איך שהוא מפרש אותו. אני לא רוצה לעשות סרט שאתה יודע בדיוק מה קורה בו כמו הרבה סרטים של אנימציה היום שעובדים לפי נוסחה."
בלוג: http://adicomicsart.blogspot.co.il/
וימאו: https://vimeo.com/user20051960/videos
דף בפייסבוק: https://www.facebook.com/100apca?ref=notif&notif_t=fbpage_fan_invite

הכוכב הפראי, צרפת 1973:


מוביאוס

גייגר, מעצב הנוסע השמיני
ארט של עדי פרץ:












שבע. עבודה מוקדמת ממינשר:

תגובות