בשוטף. ואנחנו רק באמצע החודש!

לא מאמין! כתבתי המון והכל נמחק..אז אני מתחיל מהתחלה ותסלחו לי על הבלאגן:


הגיבור בעל אלף הפנים הוא ספר שקניתי לי בשבוע הספר. זהו תרגום ראשון לעברית של ספרו של ג'וזף קמפבל שעוסק במיתוס האחד שעומד מאחורי כל המיתוסים. מרתק בהקשר הקולנועי ובכלל. אני מתכוון לפרט עליו בפעם אחרת, אבל בינתיים אם זה מעניין אתכם יש לכם הזדמנות לרכוש אותו בשבוע הספר בדוכני "משכל" ב50 שקלים במקום 128. שווה למי שאוהב מיתולוגיה השוואתית. כמוני.
  • אבי בלייר האנימטור הותיק אחראי על האנימציה בסרטו החדש של אבי נשר "פלאות":




עוד...

  • הקונגרס של ארי פולמן בינתיים מקבל ביקורות אוהדות ויוצא להפצה בארה"ב (על פי ROTTEN TOMATOES)


"אפיק" של בלו סקיי לעומת זאת ממש לא ממריא בקופות ובביקורות יחסית לסרט קיץ גדול. ודיסני סגרו את החטיבה הקלאסית. נפגש בסיבוב.

  • שני פרויקטים ישראלים מחפשים מימון רשת. הראשון הוא "גיבורי על אמת", סדרת אנימציה על ילדים מאותגרים:

השני הוא סרט גמר של ארבע בנות מבצלאל שזקוק לכסף כדי להיות מוכן.


הנה סרטון משנה ג' של אחת מהן: יעל עוז סיני. חמוד!


  • המיקמקים בטריילר מלא. סרט אנימציה ישראלי לילדים באורך מלא. בקרוב בקולנוע.


וכבכל שנה, תלמידי גובלינס בפתיחים אנימטיביים לפסטיבל:












  • מקבץ אנימציות של אפליקציה ישראלית. חלק מהאנימציות נעשו בישראל:





לא מעודד אבל חשוב.



  • אבי אייזנשטיין המרצה המיתולוגי (לא שלי אך כך מספרים) לטיפוגרפיה ועיצוב מבצלאל פורש. זה סרט לכבוד האירוע:





 neve tzedek anita, Tel Aviv

  • יפן. קליפ ישראלי מעניין של עופר סמילנסקי

תגובות