גלעד כהנא לא מאושר, מוטי זיגמן ועוד

שני קליפים אנימטיביים של גלעד כהנא

סטוריבורד
פריים סופי


"אני לא מאושר" הוא קליפ משובח שביים ואינמץ מוטי זיגמן ל"לא כוחות", הצמד החדש של גלעד כהנא ותמיר מוסקט. הסגנון מאוד הזכיר לי את זה של "Rubber House". בכלל מוטי מושפע מסגנונות משובחים. נהדר.




וקליפ אחר של גלעד כהנא שעשו יובל ומרב נתן המופלאים:



(עוד בפנים)

מוטי זיגמן כתב לי על עצמו:

"אני מאייר ואנימטור עצמאי מספר שנים, 
עובד בעיקר על אנימציות לילדים, אחראי לאריזה ומעברוני ערוץ הופ! וקצת מעברוני לולי.
'לא כוחות' זהו פרוייקט נחמד מאוד של גלעד כהנא ותמיר מוסקט, הרבה מוסיקה טובה שמיד התחברתי אליה, מה שנתן השראה וחיים לאנימצית הקליפ, ויש עוד המשך באיורי האלבום העתידי שלהם.
אני חובב גדול של אנימציות קלאסיות של 'דורות המייסדים', האחים פליישר, בטי בופ ופופאי המוקדמים,
וכמובן אנימציות שנות ה-40, בוב קלמפט, טקס אברי, ג'ונס ועוד.
גם כיום יש סדרות מעולות בהן אני צופה יחד עם הילדים, בוב ספוג אני יכול לראות מהבוקר עד הערבadventure time, regular show, קסם של הורים ועוד ועוד."

הנה מבחר יצירות שלו:







גן נעול, קלאסיקה ישראלית:





תגובות