שיט שסטודנטים אומרים ועושים (2013)

שיט שסטודנטים (לאמנות) אומרים. תרגיל ליפסינק, מנשר.


ועוד תרגילי סטודנטים עדכניים מבצלאל, חלקם טובים יותר חלקם פחות אבל תמיד מעניין לצפות בהם:
יובל ברבש:


אלעד שמואל אביב:


אלרן אטינגר,  יוני וינטר ויואב דה-שליט


דן ברגר, אלרן אטינגר ודניאל כהן:


"מגדל אנושי" של יעל גבעון ונדיה דוביז'נסקי:


מקס רזומניקוב:


גיל, רוס ורעות אלעד:

חמוטל רמות:


טל הדר:


אמיר פורת:


תרגיל: בבר סוגר דלת, נבהל ונופל.
את התרגיל הזה גם אני ביצעתי בבצלאל בקורס של נועם משולם. נועם פסל את ההגשה שלי בטענה ש"בבר לא אמור היה לסגור את הדלת עם החדק". כנראה שדברים השתנו מאז כי אני רואה שבכל הסרטים האלה בבר עושה את הפעולה באופן שמתאים למישהו חסר אצבעות:

דימיטרי ידרוב:


אור אברהמי:


והנה ה"בברים" שלי מימיי הסטודנטיאלים (תהיו רחמנים, הייתי צעיר):



ולסיום, תרגיל ליפסינק ומשחק שלי מבצלאל:
סטודנטים לאנימציה:


תגובות

  1. מגניב :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. סוף סוף מישהו מגיב... כבר חשבתי שאני לבדי פה. כותב לקיר. תודה.

      מחק

הוסף רשומת תגובה