פרסומות אנימציה לקוקה קולה

קשה לכתוב כשחם.
אני לא אוהב פרסומות, ומתפלל שלא אצטרך להתפרנס מלעשות אותן, למרות שאני יודע שסביר שזה יקרה. אבל הפרסומות האלה שונות. אולי בגלל שהמותג הוא גם ככה חזק, חברת קוקה קולה מרשה לעצמה לתת יותר חופש יצירתי. אז הנה כמה פרסמות שאני אוהב. הראשונה, ואולי המפורסמת שבהן, עוסקת בעולם שמאחורי המכונות למכירת שתיה.


העיצוב והדמויות מקסימים ויוצרים אמינות מסוימת לעולם. זה לא שלא נעשו דברים כאלו מעולם אבל ההשקעה בבניית האשליה הופכת את הפרסומת לחוויה. עובדה, נעשו לה המשכים ואפילו נסיונות להתיחס לדמויות כקיימות מעבר לפרסומת.
אפשר לקרוא כאן ראיון עם היוצרים  מחברת PSYOP
המוקיומנטרי של מאחורי הקלעים נמצא כאן וכולל שיחות עם הדמויות (אנימציה). ויש עוד.
הנה כמה דוגמאות יפות לעיצובי דמויות. השפעות קלות מארדמן... גם במוקיומנטרי..

את הפרסומת הזו לקראת האוליפיאדה בבייג'ין יצר אריק לרנר, בוגר בצלאל. הם כנראה מאוד אהבו את פרויקט הגמר שלו שאעלה בפעם אחרת.


בפרסומת הזו אני אוהב את התוכן. כן.. מפתיע אבל יש פה אמירה על היחס בין אווטרים למציאות. האווטר הוא דמות אייקונית שהיא אלטר אגו ייצוגי בעולמות וירטואלים. אייקונים שמחליפים ומייצגים אותנו. אז איפה האנשים ה"אמיתיים"? אלה ששותים קוקה קולה! לא. אבל לפחות בפרסומת.

וזה סתם חמוד.

ולסיום: ללא חומרים משמרים. אחלה פרסומת.


שבוע טוב

תגובות